غم تنهایی...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

 این روزها هم میگذره

ولی من از این روزها نمیگذرم

خدایا...

خیلی ها دلمو شکستن

دیگه تحمل ندارم

بیا با هم بریم سراغشون

من نشونت میدم

تو ببخششون...

 

اگر روزی داستانم را نقل کردی:

بگو بی کس بود اما کسی را بی کس نکرد

تنها بود اما کسی را تنها نگذاشت

دلشکسته بود اما دل کسی را نشکست

بگو کوه غم بود ولی کسی را غمگین نکرد

و

شاید بد بود

اما بدی کسی را نخواست...!

 



نظرات شما عزیزان:

princess
ساعت1:19---23 شهريور 1392
سلام آجی گلم.خوبی؟

دلم واسه تو و همه ی بچه ها یه ذررررررررررره شده
پاسخ: manam hamintorrrrrrrrrr


alirezap1710
ساعت11:22---4 شهريور 1392
سلام.وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن
پاسخ: mamnoon bale hatman


Mohsen
ساعت13:23---18 مرداد 1392
سلام، عیدت مبارک

Mohsen
ساعت20:32---3 مرداد 1392
سلام مهدیه جان، چه عجب! یادی از ما کردی!!!!!
نوشته های قشنگین


m.h.i
ساعت13:08---1 مرداد 1392
سلام مهدیه خانوووم من تو رو خیلی وقته که لینکیدم اما تو رفتیو لینک منو پاک کردیییییییییی دستت درد نکنه

عاشق تنها
ساعت13:26---30 تير 1392
سلام ممنون كه بهم سر مي زني انشالله كه حالت خوبه خوش باشه

kian
ساعت11:13---22 تير 1392
مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم
یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:,سـاعت 10:40 نويسنده $ mahdie $
яima